0

Geen producten geselecteerd.

Klantenservice 0634165956

winkelwagen (0)

Informatie en Algemene Voorwaarden Gordijnreus

De inhoud van deze site is auteursrechtelijk beschermd. 

Bedrijfsgegevens:
Merk naam : Gordijnreus
Bedrijf : Selecte Design

  • KVK-nummer (27177927)
  • BTW-nummer (NL230137258B01)


Verzending:
post pakket aangetekend / DHL


Verzendkosten:
Nederland:

  • 0 tot 10 kilo = € 4,99
  • 10 tot 20 kilo = € 4,99

Belgie en Duitsland:

  • 0 tot 10 kilo = € 4,99
  • 10 tot 20 kilo = € 9,99

 

Gemiddelde levertijd:
Verzending tussen 1 en 4 werkdagen (uitsluitend van toepassing op kant en klare gordijnen).
Op werkdagen proberen wij binnen 24 uur te verzenden (uitsluitend van toepassing op kant en klare gordijnen).
Actuele levertijd is overigens afhankelijk van post.nl/DPD diensten.


Levering:
Actuele levering wordt uitgevoerd volgens het schema en traject van de vervoerder.
Selecte Design/Gordijnreus is niet aansprakelijk voor problemen veroorzaakt door de bezorgingsdienst.
De klant ontvangt van ons het trackingnummer van zijn zending. De klant dient zijn zending zelf te volgen en te ontvangen. Bij het niet kunnen leveren van een bestelling door afwezigheid van de ontvanger bieden wij geen restitutie en geen vergoeding van verzendkosten.

 

Afwijking

Als een klant eerst één gordijn heeft besteld en ontvangen en daarna weer hetzelfde artikel wilt bestellen, kunnen wij niet garanderen dat het een exactie kleurmatch zal zijn tussen de eerste en de tweede bestelling. De reden hiervan: wij hebben een groot aantal producten van verschillende batches. Om te verzekeren dat u alle gordijnen ontvangt van precies dezelfde kleur, is het belangrijk om deze in één keer te bestellen. Dan zorgen wij ervoor dat gordijnen van dezelfde batch worden geleverd. Het is altijd mogelijk dat er een verschil is tussen de kleur in de foto's in de product omschrijving in onze webwinkel en de actuele gordijnen. Elk toestel en browser geeft een unieke en andere kleurbeleving, om deze reden sturen wij gratis stofstalen per post (op aanvraag).

 

Voorwaarden : Aankoop Kant en Klare Gordijnen


Retourbeleid:
Vanaf 13 juni 2014 zijn er nieuwe regels van toepassing op alle webwinkels in Nederland.
Gordijnreus heeft de nodige aanpassingen gemaakt voor het gemak van onze klanten.
Voortaan vindt u in uw aangeleverde bestelling:
1. Document 1: geprinte bon
2. Document 2: retourregels
3. Document 3: retourformulier

Een bestelling kan binnen 14 dagen* na de ontvangstdatum retour terug worden verzonden
samen met de factuur die u bijgeleverd heeft gekregen. Het orderbedrag zal worden teruggestort, 
mits de retourhandeling eerst aan Gordijnreus aangemeld is per e-mail.

Gordijnreus zal de retourhandeling bevestigen, waarna u de artikelen na akkoord kunt retour 
zenden binnen 14 dagen, op het retouradres. Kosten van retourzending zijn voor de klant.

Op=Op artikelen zijn uitgezondered van retourrecht. In zulke gevallen zijn deze voorwaarden
duidelijk en zichtbaar aangegeven in de productomschijving.

Wij verzenden bij elke bestelling een retour formulier mee. Het retour formulier kunt u ook hieronder
vinden, en downloaden.

Dit Retour Formulier dient  u (de klant) volledig ingevuld mee te zenden in de doos met het artikel/bestelling 
dat u terugstuurt. Voeg bij het Retour Formulier ook een kopie van de factuur. Zonder volledige ingevuld 
Retour Formulier en een kopie van de factuur kunnen wij uw aanvraag niet in behandeling nemen.

De klant/consument mag zijn bestelling ook op eigen risico zonder melding terugsturen, mits hij/zij een  
volledige ingevulde retour formulier en een kopie van de factuur bij/in het pakket stopt en een volledige ingevulde retourstrook op de retourzending plakt. Zonder deze kunnen wij een retour aanvraag niet in behandeling nemen.

Gordijnreus is niet verantwoordelijk/ aansprakelijk voor retourzendingen die wij niet ontvangen.
Gordijnreus kan geen artikelen vergoeden die wij niet ontvangen.

 

Beleid Beschadigd/vuil/niet complete/niet binnen retourtermijn geretourneerde artikelen:

• Artikelen die gebroken/beschadigd zijn.

• Artikelen met gebruikssopren.

• Artikelen die gewijzigd of versteld zijn.

• Als de originele verpakking niet meer (volledig) aanwezig is, of beschadigd is.

• Artikelen niet goed verpakt retour zijn gezonden.

• Artikelen die geknipt, aangepast of gewassen zijn door de klant.

• Artikelen niet binnen de gegeven tijdstip (14 dagen) zijn ontvangen.

In zulke gevallen (slijtage of schade geconstateerd) is Gordijnreus gerechtigd die schade te verrekenen met het terug te storten bedrag.

In zulke gevallen (verpakkingschade, niet complete verpakking ) is Gordijnreus gerechtigd die schade te verrekenen met het terug te storten bedrag.

Gordijnen die opgehangen zijn geweest worden niet geaccepteerd als retour.


Bestellingen die retour worden verzonden na verloop van de 14 dagen bedenktijd worden niet vergoed. 
[Als consument is het handig om uw (postkantoor) verzendbewijs te bewaren als u iets
terugverzonden heeft.]

Bestellingen die retour worden verzonden zonder aanmelding en zonder het inleveren van een volledige ingevulde retour formulier + een kopie van de factuur in de retourzending + volledige ingevulde retourstrook op de retourzending worden niet vergoed. 

Gordijnreus is niet verantwoordelijk/aansprakelijk voor (door de klant) retour verzonden pakketten. 


Ruilen:

Een bestelling kan  éénmalig geruild worden voor een ander artikel in ons assortiment.

(1) Als er binnen 14 dagen na de ontvangstdatum contact is gemaakt met Gordijnreus via het contactformulier of via e-mail, met verzoek om een ruil te regelen.

(2) Mits het gewenste artikel op voorraad is.

(3) Mits de ruilhandeling in overleg is met Gordijnreus en vooruit bevestigd is per e-mail. Kosten voor retour zijn voor de klant en ook de kosten voor het verzenden van het nieuwe artikel zijn ook voor de klant. Als wij een verkeerd artikel geleverd hebben, dan worden de verzendkosten (heen en weer) vergoed door ons, aan de klant.

(4) Beleid Beschadigd/niet complete/niet binnen retourtermijn geretourneerde artikelen:
zie boven aub. Deze voorwaarden zijn ook toepasbaar voor het ruilen van een artikel.

 

Voorwaarden : Bestellingen van Op-Maat-Gemaakte Gordijnen

Het is mogelijk om gordijnen op maat te bestellen bij Gordijnreus. Dit kan in de volgende manieren:
1) Via onze directe online prijscalculator ingebouwd in het product omscrijving in onze webwinkel.
2) Via e-mail bericht. Nadat wij uw bwericht gelezen hebben, sturen wij een pdf factuur aan u per email.

 

Voorbereiding:

Belangrijk: de klant moet zijn railbreedte en gordijnhoogte goed opmeten vóór het bestellen. Zonder precieze afmetingen is het niet mogelijk om gordijnen op maat te bestellen.

 

Afmetingen en Maat 

De klant is zelf verantwoordelijk voor het opmeten van zijn raam, rail en gordijn. Wij maken gordijnen volgens de afmetingen gegeven aan ons door de klant. Wij maken gordijnen keurig in afmeting tot 3 cm. Het is belangrijk dat de hoogte van de gordijn accuraat aan ons wordt vermeld. Bij zowel plooigordijnen als ringgordijnen, de gordijnhoogte aangegeven door de klant wordt de totale gordijn hoogte. Als de gordijnen niet goed passen door fouten in het afmeten door de klant, zullen wij geen verstelwerk uitvoeren. Bij twijfel is het verstandig om vooraf contact op te nemen met onze helpdesk.

 

Levertijd 

Normale levertijd is 14-20 werkdagen. In uitzonderlijke gevallen is een vertraging van 3-10 dagen mogelijk.

 

Levering

Wij leveren onze gordijnen op de volgende manier: De klant komt zelf in persoon (op afspraak) de bestelling ophalen. De klant controleert alle onderdelen van zijn bestelling en daarna betaalt ter plaats au contant, en ontvangt een btw bon op papier. (Als een klant zijn bestelling zelf wilt komen ophalen en geen contant wilt betalen, dan betaalt de klant vooruit het gehele factuurbedrag per overmaking. Zodra de betaling zichtbaar is in onze bankrekening, geven wij per e-mail een bevestiging van betaling. Daarna mag de klant de bestelling ophalen). 
Wij kunnen ook op aanvraag de bestelling opsturen per aangetekende post of per DHL naar uw adres in Nederland – na ontvangst van de volledig betaling van het factuurbedrag per overmaking. Wij zullen foto’s opsturen van uw bestelling, daarna inpakken en het opsturen. Vervolgens ontvangt u van ons de tracking nummer van de zending. Gordijnreus is niet verantwoordelijk voor zendingen die worden beschadigd, kwijtraken of naar verkeerde adres worden geleverd door de bezorgingsdienst.
Wij maken geen uitzonderingen in onze werk- en betalingswijze.

 

Geldigheid 

Een prijsopgave is maximaal 14 dagen geldig en is pas bindend nadat de aanbetaling is ontvangen door ons.
Bij kortingsacties: een prijsopgave is  uitsluitend geldig in de vermelde actieperiode en is pas bindend nadat de aanbetaling is ontvangen door ons binnen de actie periode. Wanneer de bestelling klaar is, wordt de klant geïnformeerd per e-mail. De klant dient binnen 14 dagen het resterende bedrag te betalen en zijn hoezen op afspraak op te halen, of laten opsturen.

 

Klacht/ontevredenheid 

Er is geen annulering, ruil of retour mogelijk op de op-maat-gemaakte en bestelde gordijnen. Wij leveren gordijnen van de afmetingen aangegeven aan ons door de klant. Wij maken gordijnen keurig in afmeting tot 3 cm. Alle 100% verduisterende linnenmengsel gordijnen hebben een lichtgrijze achterkant. Alle Bali verduisterende gordijnen hebben dezelfde kleur achterkant als voorkant. Bij alle Bali verduisterende gordijnen zijn er kleine zwarte stipjes bij de bovenrand. Deze stof is een 3pass stof met een zwarte binnen (tussen) laag. Door de drukte van de naaimachine tegen de plooiband ontstaan er af en toe kleine zwarte pluisjes tegen de bovenrand. Deze worden niet als defect of mankement beschouwd. Er is ook geen sprake van mogelijkheid om te retourneren als de kleur tegenvalt nadat wij de gekozen kleur hebben geleverd.

 

Afwijking

Bij elke stof is er altijd een kans dat er een kleine afwijking is tussen de door u ontvangen stofstaal en de actuele gordijnen die voor u worden gemaakt. De reden is dat elke batch van stof dat vanuit de weverij komt heeft een unieke kleur en textuur dat kan iets afwijken van de vorige batch van stof.

 

Niet kunnen leveren

In het geval dat levering onmogelijk is door onvermijdelijke omstandigheden binnen 30 dagen na ontvangst van de aanbetaling, dan ontvangt de klant zijn volledige aanbetalingsbedrag terug. In zulke gevallen zal de maximale vergoeding het volledige aanbetalingsbedrag zijn.
Op maat gemaakt gordijnen kunnen uitsluitend geleverd worden aan de klant en uitsluitend op het factuuradres.
Nadat een bestelling door ons verzonden is - ontvangt de klant van ons het trackingnummer van zijn zending. De klant dient zijn zending zelf te volgen en te ontvangen. Bij het niet kunnen leveren van een bestelling door afwezigheid van de ontvanger bieden wij geen restitutie en geen vergoeding van verzendkosten.

 

Klachten

Een klant/consument mag een klacht indienen - telefonisch, of via het contact formulier.
Wij hebben een vriendelijke helpdesk, wij doen ons best om onze klanten te helpen.

Topkwaliteit kant en klare gordijnen tegen de laagste prijzen. Alle onze gordijnen zijn direct en snel geleverd uit eigen voorraad in nederland.

Onze zwaar verduisterende gordijnen zijn van 250-260 gewicht. Onze 100% verduisterende gordijnen zijn > 300 GSM en zijn lichtdicht ook bij lichte kleuren. Wij hebben veel soorten kant en klaar gordijnen, vitrage, inbetween gordijnen, embrasses en gordijnhaakjes.

  

Lage verzendkosten

Nederland    € 4,99

 

Tweets

Facebook

© 2018 Gordijnreus. All Rights Reserved.

kant en klaar gordijnen verduisterende gordijnen en vitrage gordijnen