0

Geen producten geselecteerd.

winkelwagen (0)

Informatie en Voorwaarden Gordijnreus

De inhoud van deze site is auteursrechtelijk beschermd. 

Bedrijfsgegevens:
Merk naam : Gordijnreus
Bedrijf : Selecte Design
KVK-nummer: 27177927
BTW-nummer:  NL002391562B24

Verzending:
Post pakket aangetekend/DHL/DPD

Verzendkosten:
Nederland:
0 tot 10 kilo = € 5,99
10 tot 20 kilo = € 14,99

Gemiddeld levertijd:
Verzending tussen 1 en 19 werkdagen (uitsluitend van toepassing op kant en klare gordijnen).
Op werkdagen proberen wij binnen 24 uur te verzenden (uitsluitend van toepassing op kant en klare gordijnen).
Op dit moment is er (door Corona) veel vertraging in het leveren van sommige producten. Helaas is het
niet mogelijk voor ons om elke bericht van levertijd individueel te 
beantwoorden. Binnenkort kunt u
de specifieke levertijd van elke product zien in de bijhorende productomschrijving.

De actuele levertijd is afhankelijk van PostNL/DPD.

Levering:
Actuele levering wordt uitgevoerd volgens het schema en traject van de vervoerder.
Gordijnreus is niet aansprakelijk voor problemen veroorzaakt door de bezorgingsdienst.
De klant ontvangt van ons de tracking nummer van zijn zending. De klant dient zijn zending zelf te volgen en te ontvangen.
Bestelling plaatsen gaat uitsluitend via onze webshop. Het is niet mogelijk om een bestelling persoonlijk af te halen.
Bij het niet kunnen leveren van een bestelling door afwezigheid van de ontvanger, bieden wij geen restitutie en geen
vergoeding aan van verzendkosten.

Afwijking
Als een klant eerst één gordijn heeft besteld  en daarna weer hetzelfde artikel wilt bestellen, kunnen wij niet garanderen dat het een exacte kleurmatch of stofmatch zal zijn tussen de eerste en de tweede bestelling. De reden hiervan is dat wij een groot aantal producten van verschillende batches hebben. Om te verzekeren dat u alle gordijnen ontvangt van precies dezelfde kleur en textuur is het belangrijk om deze in één keer te bestellen. Dan zorgen wij ervoor dat gordijnen van dezelfde batch worden geleverd.

Het is altijd mogelijk dat er een verschil is tussen de kleur in de foto's in de product omschrijving in onze webwinkel en de actuele gordijnen. Elk toestel en browser geeft een unieke en andere kleurbeleving, om deze reden sturen wij gratis stofstalen per post, uiteraard op aanvraag.
Bij alle kant en klare gordijnen is een afmeting verschil van plus of min 5 tot 8 cm als normaal geteld. Deze gordijnen zijn commerciele confectie producten en niet keurig op maat gemaakt.

Bijhorend
Bij elk 100% verduisterende gordijn van 280 cm breedte leveren we 20 metalen gordijnhaakjes.
Bij elke andere soort plooigordijn van 290 cm breedte leveren we 25 plastic gordijnhaakes.
Als een klant meer gordijnhaakjes nodig heeft, moet de klant extra gordijnhaakjes kopen tegen bijbetaling.

Voorwaarden: Aankoop kant en klare gordijnen

Levering:
Actuele levering wordt uitgevoerd volgens het schema en traject van de vervoerder.
Gordijnreus is niet aansprakelijk voor problemen veroorzaakt door de bezorgingsdienst.
De klant ontvangt van ons de tracking nummer van zijn zending. De klant dient zijn zending zelf te volgen en te ontvangen.
Bestelling plaatsen gaat uitsluitend via onze webshop. Het is niet mogelijk om een bestelling persoonlijk af te halen.
Bij het niet kunnen leveren van een bestelling door afwezigheid van de ontvanger, bieden wij geen restitutie en geen
vergoeding aan van verzendkosten.

Retourbeleid
Een bestelling kan, binnen 14 dagen* na de ontvangstdatum retour terug worden verzonden samen met de factuur die u bijgeleverd heeft gekregen, op voorwaarde dat het artikel/de artikelen in originele staat worden geretourneerd. Dit houdt in dat de artikelen niet gebruikt, beschadigd, vuil, gewassen, gewijzigd, versteld of gedragen zijn. Elk retourhandeling moet eerst aan Gordijnreus aangemeld worden per e-mail. (contact formulier of sales@gordijnreus.nl) De ondernemer (Gordijnreus) zal de retourhandeling bevestigen, waarna u de artikelen na akkoord kunt retour zenden binnen 14 dagen. Kosten van retourzending zijn voor de klant.

Het retourformulier van Gordijnreus is in de webwinkel (hieronder) digitaal beschikbaar.
Het is niet mogelijk om retour bestellingen in persoon af te geven.
Alle kosten van retour zijn voor/op rekening van de klant/consument. Het risico en de bewijslast voor het tijdig retourneren komen ook voor rekening van de klant/consument.

Beleid Beschadigd/vuil/niet complete/niet binnen retourtermijn geretourneerde artikelen:
• Artikelen die gebroken/beschadigd zijn.

• Artikelen die gebruikt zijn geweest.

• Artikelen die gewijzigd zijn.

• Artikelen die niet compleet zijn.

• Artikelen die vies/vuil zijn geworden.

• Artikelen geretourneerd waarin  een vieze geur is geconstateerd.

• Als de originele verpakking niet meer (volledig) aanwezig is.

• Artikelen niet goed verpakt retour zijn verzonden.

• Artikelen niet binnen de gegeven tijdstip (14 dagen) zijn ontvangen.

In zulke gevallen (slijtage of schade geconstateerd) is Gordijnreus gerechtigd die schade te verrekenen met het terug te storten bedrag.

In zulke gevallen (verpakkingschade, niet complete verpakking ) is Gordijnreus gerechtigd die schade te verrekenen met het terug te storten bedrag.

Bestellingen die retour worden verzonden na verloop van de 14 dagen bedenktijd worden niet vergoed.

Bestellingen die retour worden verzonden naar een andere adres worden niet vergoed.
.
Retour zendingen of pakketten van onbekende afkomst worden niet geaccepteerd door ons. We weigeren alle pakketten waarop er geen melding van de afzender is, en welke geen volledige ingevuld en zichtbaar
retourstrook toonen.

Bestellingen die retour worden verzonden zonder aanmelding en zonder het inleveren van een volledige ingevulde retourformulier + een kopie van de factuur in de retourzending + volledige ingevulde retourstrook
op de retourzending worden niet vergoed. 

Gordijnreus is niet verantwoordelijk/aansprakelijk voor (door de klant) retour verzonden pakketten.
Ophalen van retourzendingen van DHL, Kiala, DPD of andere afhaalpunten is niet mogelijk.
Gordijnreus kan geen artikelen vergoeden die wij niet ontvangen.


Hieronder kunt u het retourformulier direct downloaden.

Bij elke retourzending is er een volledige ingevulde retourformulier verplicht. In het retourformulier is er een retourstrook. Deze retourstrook (volledige ingevuld) moet gelijmd/geplakt worden in een duidelijk zichbare plek op de doos van de retourzending. Naam van de klant en ordernummer moet goed zichtbaar zijn op de retourstrook. Elk zending/pakket zonder deze volledig ingevulde retourstrook daarop wordt geweigerd door ons.

Retourformulier

 

Terugstorting:

Alle terugstortingen worden door de ondernemer binnen 14 dagen verwerkt, per overmaking. 
De klant dient zijn volledige IBAN bankrekeningnummer te verstreken, samen met de naam van de bankrekeninghouder.Als er
geen volledige IBAN bankrekening nummer en naam is ontvangen, kan de ondernemer geen overmaking/terugstorting verrichten.

Als de klant heeft zijn factuur via Paypal betaald, is het mogelijk dat het restitutie bedrag wordt teruggestort door de ondernemer in de
Paypal rekening van de klant. In dit geval is het mogelijk dat er transactiekosten worden in rekening gebracht door Paypal. De ondernemer
is niet verantwoordelijk en niet aansprakelijk voor de transactiekosten van Paypal

 

Ruilen:
Een bestelling kan worden éénmalig geruild voor een andere artikel of zelfde artikel in ons assortiment,

(1) Als er binnen 14 dagen na de ontvangstdatum contact is gemaakt met Gordijnreus via contact formulier of via e-mail, met verzoek om een ruil te regelen.

(2) Mits het gewenste artikel op voorraad is

(3) Mits de ruilhandeling in overleg is met Gordijnreus, en vooruit bevestigd is per e-mail. Kosten van verzending naar ons zijn voor de klant. Kosten verzending
naar de klant zijn ook voor de klant.

(4) Na verloop van 14 dagen is er geen ruil of vervanging mogelijk.

(5) Beleid Beschadigd/niet complete/niet binnen retourtermijn geretourneerde artikelen:
* Zie boven aub. Deze voorwaarden zijn ook toepasbaar voor het ruilen van een artikel.

 

Voorwaarden: Bestellingen van op-maat-gemaakte gordijnen

Het is mogelijk om gordijnen op maat te bestellen bij Gordijnreus. Dit kan via de volgende manieren: 
1) Via onze directe online prijscalculator ingebouwd in de productomschrijving in onze webwinkel. 
2) Via e-mail. Nadat wij uw bericht gelezen hebben, sturen wij een pdf-factuur per email.

Voorbereiding
Belangrijk: de klant moet zijn railbreedte en gordijnhoogte goed afmeten vóór het bestellen. Zonder keurige afmetingen is
het niet mogelijk om gordijnen op maat te bestellen.

Afmetingen en maat 
De klant is zelf verantwoordelijk voor het opmeten van zijn raam, rail en gordijn. Wij maken gordijnen volgens de afmetingen
gegeven aan ons door de klant. Wij maken gordijnen keurig in afmeting tot 3 cm. Het is belangrijk dat de hoogte van de gordijn
accuraat aan ons wordt vermeld. Bij zowel plooigordijnen als ringgordijnen - de gordijnhoogte aangegeven door de klant wordt
de totale gordijn hoogte. Als de gordijnen niet goed passen door fouten in het afmeten door de klant, in zulke gevallen zullen
wij geen verstelwerk uitvoeren. Bij twijfel is het verstandig om vooraf contact op te nemen met onze helpdesk.

Levertijd 
Normale levertijd is 14-20 werkdagen. In uitzonderlijke gevallen is een vertraging van 3-5 dagen mogelijk.

Levering
Wij leveren onze gordijnen op de volgende manier: 
De klant komt zelf in persoon (op afspraak) de bestelling ophalen. De klant controleert alle onderdelen van zijn bestelling en
betaalt ter plekke au contant en ontvangt een btw bon op papier. (Als een klant de bestelling zelf wilt komen ophalen en wenst
niet contant te willen betalen, dan betaalt de klant vooruit het gehele factuurbedrag per overmaking. Zodra de betaling zichtbaar
is in onze bankrekening, geven wij per e-mail een bevestiging van betaling. Daarna kan de klant de bestelling ophalen.) 

Wij kunnen ook op aanvraag de bestelling opsturen per aangetekende post of per DHL naar uw adres in Nederland, na
ontvangst van de volledig betaling van het factuurbedrag per overmaking. Wij zullen foto’s opsturen van uw bestelling, de bestelling
inpakken en opsturen. Vervolgens ontvangt u van ons het trackingnummer van de zending. Diva Maison is niet verantwoordelijk
voor zendingen die worden beschadigd, kwijtgeraakt of naar verkeerde adres worden geleverd door de bezorgingsdienst.

Wij maken geen uitzonderingen in deze werkwijze en/of betalingswijze.

Geldigheid 
Een prijsopgave is maximaal 14 dagen geldig en is pas bindend nadat de aanbetaling is ontvangen door ons. 

Bij kortingsacties geldt het volgende:
Een prijsopgave is geldig uitsluitend in de vermelde actie periode en is pas bindend nadat de aanbetaling is ontvangen door Gordijnreus.
Nadat de bestelling klaar is, wordt de klant geïnformeerd per e-mail. De klant dient binnen 14 dagen hierna het resterende bedrag te betalen
en zijn hoezen op afspraak op te halen, of te laten opsturen.

 

Klacht/ontevredenheid 
Er is geen annulering, ruil of retour mogelijk voor op-maat-gemaakte en bestelde gordijnen. Wij leveren gordijnen van de afmetingen
aangegeven aan ons door de klant. Wij maken gordijnen keurig in afmeting tot 3 cm. 

Als de klant gordijnen heeft besteld in de kleur naar keuze en toch niet tevreden is met de kleurkeuze (indien Gordijnreus de juiste kleur
heeft opgestuurd), accepteren wij dit ook niet als ruiling of retournering.

Afwijking
Bij elke stof is er altijd een kans dat er een kleine afwijking is tussen de door u ontvangen stofstaal en de actuele gordijnen die voor u worden gemaakt/ aan u geleverd.
De reden is dat elke batch van stof dat vanuit de weverij komt heeft een unieke kleur en textuur dat kan iets afwijken van de vorige batch van stof.

Niet kunnen leveren
Wij proberen uiteraard altijd te leveren en wij proberen dit ook zo snel mogelijk te doen.

In het geval dat levering onmogelijk is door onvermijdelijke omstandigheden binnen 30 dagen na ontvangst van de aanbetaling, dan ontvangt de klant zijn volledige aanbetalingsbedrag terug. In zulke gevallen zal de maximale vergoeding het volledige aanbetalingsbedrag zijn. 

Nadat een bestelling door ons verzonden is, ontvangt de klant van ons het trackingnummer van de zending. De klant dient de zending zelf te volgen en te ontvangen. Bij het niet kunnen leveren van een bestelling door afwezigheid van de ontvanger, bieden wij geen restitutie.

Klachten
Een klant/consument mag een klacht indienen - telefonisch, of via het contact formulier.
Wij hebben een vriendelijke helpdesk, wij doen ons best om onze klanten te helpen.

 

velours gordijnen kant en klaar,kant en klare verduisterende gordijnen en vitrage gordijnen